RMA och inskicksservice

RMA och inskicksservice – vi reparerar fel på din hårdvara

Har du problem med din hårdvara (POS) och önskar service? Då hjälper vi dig. Fyll i vår RMA och serviceblankett, där kan du beskriva felet som har uppstått. Ett RMA nummer som du får ifrån oss bifogas sedan tillsammans med produkten.

OBS! Vänligen skicka varan direkt till Postronics adress och ej via ombud, eftersom varan annars returneras från ombudet utan åtgärd.

Reparation / Service / Garanti* (PosPLUS/Skattedosan, så gör du:

  1. Fyll i din Reparation-Service-Garanti / RMA ärende här >>
  2. Skicka sedan varan först efter återkoppling från oss (via E-mail eller telefonsamtal) till följande adress:

    • Postronic AB
    • Ellipsvägen 5
    • 141 75 Kungens Kurva

* För garantiärenden gäller inskicksservice till vår serviceavdelning i Kungens Kurva om inget annat avtalats. Vi prioriterar ärenden med korrekt ifylld serviceblankett.

Support CleanCash – teknisk support

Vi hjälper dig med teknisk support på ett effektivt sätt, där våra experter löser tekniska problem. 

 För teknisk support kontakta [email protected] eller ring 08-506 655 40


Kontakta oss

08-5010 8400
info@postronic.se
Om du har några frågor eller vill ha mer information.

Öppettider

  • Mån - Tor 08.30 - 17.00
  • Fredagar 08.30 - 16.00
  • Lunchstängt 12.00 - 13.00