RMA och inskicksservice

RMA och inskicksservice –vi reparerar fel på din hårdvara

Har du problem med din hårdvara (POS) och önskar service? Då hjälper vi dig. Ladda ner vår RMA och serviceblankett, där kan du beskriva felet som har uppstått. Blanketten bifogas sedan tillsammans med produkten. Vi ber er att fylla i serviceblanketten korrekt, för att underlätta servicearbetet.

OBS! Vänligen skicka varan direkt till oss och ej via ombud, eftersom varan annars returneras från ombudet utan åtgärd.

Serviceärenden, så gör du:

  1. Ladda ner serviceblanketten här >>
  2. Skicka sedan varan och serviceblanketten till följande adress:

    • Postronic AB
    • Ellipsvägen 5
    • 141 75 Kungens Kurva


Garantiärenden, så gör du:

  1. Ladda ner PosPLUS RMA här >>
  2. För garantiärenden gäller inskicksservice till vår  serviceavdelning i Kungens Kurva om inget annat avtalats.

Vi prioriterar ärenden med korrekt ifylld serviceblankett.


Support CleanCash – teknisk support

Vi hjälper dig med teknisk support på ett effektivt sätt, där våra experter löser tekniska problem. 

 För teknisk support kontakta support@retailinnovation.se eller ring 08-506 655 40

Kontakta oss

Tel: 08-501 084 00
Mail: info@postronic.se
Om du har några frågor eller vill ha mer information.

Öppettider
  • Mån - Tor 8.30 - 17.00
  • Fredagar 8.30 - 16.00
  • Lunchstängt 12.00 - 13.00
Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.